måndag 12 mars 2007

Det är roligt med nya uttryck

- Hur smakade det?
- Som kokt bröd.

8 kommentarer:

Mary Lady Luck sa...

Hey, bagels är egentligen kokt bröd och det är ASGOTT. Dagens sanning.

Missy sa...

Två frågor:
1. Exakt VAD var det som smakade som kokt bröd?
2. Var det gott?

Emelie sa...

He he he!

Anonym sa...

Läste precis inlägget this is some serious shit dude, tänkte bara säga att du knappast kommer förlora läsare om du skriver allvarliga saker också, ingen är väl bara uppåt och rolig jämt liksom. Kram! /Anna

Linda K sa...

ghö då tänker jag på dopp i grytan. varför vill man blöta ner bröd? :O

dddd sa...

Mary: bagels undantaget. :)
missy: Stenhård avocado som jag kört en stund i mikron för att den skulle bli mjukare och sedan gjort guacamole på. Guacamolen smakade kokt bröd. Bajsäckligt.
Emilie: :)
Anna: Nej, det går ju både upp och ner. Och det ska jag börja visa här på ett tydligare sätt.
Linda K: Jag gjorde en väldigt äcklig guacamole. Den smakade kokt bröd. Jag kan åtminstone tänka mig att kokt bröd smakar ungefär så. :P

Anonym sa...

Mums! Låter smarrigt värre ;-)

dddd sa...

Nä, bläää vad äckligt det var. Hahahaha!