lördag 24 mars 2007

Kom ihåg att...

...stretcha nästa gång efter simning. Gnnn...

...skruva på korken på den svindyra ansiktskrämen ORDENTLIGT innan den läggs i necessären. Fuck a duck. :(

...börja plugga till tenta i god tid - inte frickin' 3 dagar innan. Raaaah!

...köpa fler fiskhalsband - fiskhalsband is the shit. Mm-hm.

...avloppa katten (avloppa? hm?)

... det inte finns något som helst ekonomiskt utrymme för några kläd- eller skoinköp den närmsta tiden. Eller fiskhalsband. Tänk räkningar. Tänk mat. Tänk biblioteksböter.

Sedan var det något mer jag skulle komma ihåg. Men det har jag glömt.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha. Tre dagar innan är lugnt. Det klarar du ;-)

Lilla Duktig sa...

Whooo-hooo!

Vad är ett fiskhalsband? Jag tänker mig...små sillar fästade i bakfenan (?) med två centimeters mellanrum? Lite som en lei liksom. Men jag har som vanligt helt fel.

Anonym sa...

fiskhalsband? det var ju äpplen som var the shit- o inte ugglor som jag trodde... jeez, du kan döpa om din blogg till Miss KYDs flora och fauna! :)

har du kollat mitt rockershalsband? det är lite gulligt. nu ska jag till Panduro för att köpa nåt att vidareutveckla mitt skapande med. lagom luddigt. du får bildbevis så småningom...

Missy sa...

Jag tror starkt på det här med fiskhalsband. Passar bra till baddräkten också(?)

Ivana sa...

Vadå tre dagar innan tenta? Jag satte igång inatt & pluggade i 2 timmar till tentan jag hade imorse haha! Nej jag är inte normal.

Linda K sa...

biblioteksböter? min sköna, ölämna i tid istället och köp fiskhalsband för pengarna! :D

/storasyster ser dig, eller nåt sånt...

Anonym sa...

Fiskhalsband??

När radar du upp tatueringarna?

;)

Missy sa...

Idag när jag var och handlade på den lokala mataffären la jag märke till att det numera finns Ostkaka och Kladdkaka i enportionsförpackningar. Är det jag som är långsam, eller har det funnits länge? Farligt-farligt. Finostkaka fanns dock ej, men ändå fick det mig att tänka på dig :)

Anonym sa...

Hej Camilla! Kom av en slump in på Fredriks blogg och såg din blogg! Kul att hitta dig här i bloggvärlden. Jag är kvar i Umeå, instruerar på iksu och är snart klar sjukgymnast. Min mailadress: emma.kimrunespang@bredband.net (msn är kopplat till den adressen åxå). adda mig gärna eller skicka ett mail! Hur är allt med dig? Instruerar du ff.? Bor i GBG? Kram!! /Emma

Mary Lady Luck sa...

Tre dagar, det är luuugnt..

Anonym sa...

Yikes, för många IKSU kollegor har börjat läsa min blogg...

*tittar mig oroat omkring*

Vart fan ska jag gömma mig nu???

dddd sa...

Maria: Låt oss hoppas det. Just nu känns det.. nervigt värre...
Lilla Duktig: Hahahaha! Fiskhalsband från den extravaganta affären Glitter. Mighty nice. ;)
Vajlan: Ugglornas tid är förbi. Nu är det fiskar som gäller. :) Ja, jag såg ditt coola rockershalsband! Jättefint!
Missy: Oh, ja. :)
Ivana: Hahaha! Hoppas att du klarade den. :)
Linda K: Jag skyller på att jag var pank och behöll bokuslingen med flit - det blev liksom billigare att sitta på den ett tag och ta böter än att köpa den. Jag är en hemsk människa...
Fredrik: Hahaha! Snart. Snart... :)
Missy: Kladdkaka har nog inte funnits så värst länge, men ostkakan har väl varit portionsförpackad ett tag. Hahaha! eller, jag vet inte... :P
Emma: Hej Emma! Vad kul att du hittade hit! Jag addar dig på stört. Ska bara äta en våffla först, hahaha! Jag instruerar fortfarande - fast inte på Kristinedal. Jag bor kvar i Götet. Jag berättar mer när jag mailar. :)
Mary: Ohlala, jag hoppas det... :)
Fredrik: Du kan gömma dig bakom min Daily 90210 ett tag om du vill. ;)

Anonym sa...

Tack snälla!

(ingen hittar mig bakom Miss KYDs daily 90210)

rigg sa...

"Sedan var det något mer jag skulle komma ihåg. Men det har jag glömt" påminner om mitt guldfiskminne. ;)

dddd sa...

Fredrik: Näpp. Ingen. :)
Rigg: Guldfiskminne i kvadrat. Vad gör jag här, förresten? :O