söndag 18 mars 2007

Pin me down

Så där. Mina knappar är färdiga. Perfect.

8 kommentarer:

Missy sa...

Hahaha! Underbart!!!

Mary Lady Luck sa...

Underbart! Nu kan man bli som Jennifer Aniston i Office Space :)

- sa...

Vad snyggt! Och så roliga! Har du gjort de där själv??? Hur gör man?

Berätta!!!

dddd sa...

Visst är de söta? Jag ska beställa en av dem, har bara inte bestämt mig för vilken.

Jr: Klicka på "knappar" i inlägget så kommer du direkt till sidan. Sedan är det bara att sätta igång. Antingen använder man sajtens egna bakgrunder och symboler eller så laddar man upp en egen genom att trycka på "bild" och sedan "ladda upp fil" och bläddra i det egna bildgalleriet. När du laddat upp en bild kan du pilla med storleken och lägga till text etc. :)

Missy sa...

Håller med Mary. Office Space är en vacker film. "If you want me to wear 37 pieces of flair, like your a, pretty boy over there, Brain. Why don't you just make the minimum 37 pieces of flair".

Missy sa...

Jag kan ju inte ens citera "som folk", men ändå. Ja du fattar. Mmmm. Office Space...

Anonym sa...

Helt fantastiska.

Jag vill ha en Miss KYDknapp för att visa att jag är ett stort fan!

dddd sa...

Missy: Jag älskar den filmen. Den rockar. :)
Maria: Miss KYD knappar till alla! :D (och Tinnitussanknappar till alla också!)