onsdag 21 mars 2007

Kläder är rysligt överskattat

Hur mycket jag än vill, hur mycket jag än bönar och ber, även om jag så lovade bort mina barns ögon (jag har inga barn och godegudihimmelen, jag skulle aldrig lova bort deras ögon, ta i trä *knack knack knack*), så finns det inget som kan förändra det faktum att jag har 66,50 på kontot. Så - inga Madonnakläder för mig.

Fast det är klart. Kollektionen släpps ju även på nätet. Mmmm... Faktura. Att falla för frestelsen eller att inte falla för frestelsen.
Det är frågan.

Nej.

Neeej.

8 kommentarer:

Linda K sa...

så säger jag också... NU, i tryggt förvar i en hotellsäng. men när morgonen kommer...ingen går säker!

dddd sa...

Det värsta är att jag i detta nu sitter och funderar på om de kanske släpper kollektionen på nätet kl 00.

Gode tid.

Anonym sa...

Måste erkänna att du är rikare än mig ;-) Och med hela tänder dessutom!

Jag är hur shoppingsugen som helst men det enda jag köper nu är typ örhängen ;-)

loppispoppis sa...

ja, verkligen dålig tajming.
Själv har jag 76,70 på mitt konto (hur nu de har gått till). =)

dddd sa...

Maria: Hahaha! Ja, fina tänder har jag. Onekligen. Men inte ett ruttet lingon på kontot. (Knappt) ;)
Loppispoppis: Ah. Då är du rikare än vad jag är. :)

Mel sa...

Men kläderna var ju inte fina... jag tittade på dem i går på nätet men jag tyckte det inte var så mycket som jag skulle kunna tänka mig, möjligen någon av kavajerna och kanske en klänning.

Anonym sa...

Du borde sälja av lite kläder på tradera!

dddd sa...

Mel: Jag håller med. Jag hittade faktiskt ingenting som jag gillade, bortsett från ett par solbrillor och - let's face it - jag pröjsar inte 300 spänn för ett par H&M.brillor. Även om de är designade av Madonna. Nope. Jag köpte ingenting.
Anonym: Bra idé. :)