måndag 5 mars 2007

IKEA for dummies


- Nej, jag behöver ingen hjälp. Kan själv. Gå du och gör något annat. Jag fixar det här. Det är ju bara en klädhängar... mojäng. Hur svårt kan det vara. Så. Hej då.


- Vad är det här för något?
(bylsig tröja - jag är INTE med barn)




- Vadå "skruva fast de svarta plopparna innan"? Det kunde du väl sagt lite tidigare. Vadå "kolla beskrivningen"? Vart ska du gå? Hallå!


Det blev ju riktigt bra. Trots allt.


Le bikini bidar sin tid. Jag lär knappast bli särskilt svår att upptäcka på stranden. Leta efter något självlysande. Med en massa utslag i fejset.

10 kommentarer:

Missy sa...

Vänta nu... Bikini på STRANDEN? Inte konstigt att jag inte såg dig i den på stan då...

dddd sa...

Jag gömde mig under en stor solhatt. Kan ha varit därför. :P

Mary Lady Luck sa...

Montera ihop IKEA-grejer är som lotteri!

dddd sa...

Faktiskt. Eller så är jag bara allmänt dum. Jag skulle chansa på det senare... :P

Anonym sa...

Wow vad bra det blev. Du är bäst!

dddd sa...

Nu gör du mitt ego ännu större. Jag har redan krönt mig till Kejsarinna av den här lägenheten. Och tvättstugan. ;)

Anonym sa...

Åh, jag satte ihop en sådan bara för några veckor sen. Fattade inte heller de svarta plupparna, ibland önskar jag verkligen att IKEA kom ihåg att det finns these little things called bokstäver. Men det blev ju fint ju!

dddd sa...

Visst blev det bra! Jag är hur nöjd som helst! :)

Unknown sa...

Nämen, det är ju min klädhängare! Har hållt på att fixa och trixa med den nu en timma, med fina boxar under kläderna och klänningarna tillsammans, linnena tillsammans osv. Den har tjänat mig troget i cirka ett halvår nu, så du kommer fortsätta vara nöjd, I guarantee you. Cheers mate!

dddd sa...

Den är super! Mina kläder hänger så fint att jag inte kan sluta gå in i sovrummet och bara titta på hur de... hänger där. Hahahaha! :)