lördag 3 mars 2007

Jag fattar. Jag är dum. Sluta nu.

ag börjar på fullaste allvar tro att någon är ute efter mig. Någon som vill ge igen för alla gånger jag sagt dumma saker (de gångerna är oh, så många att jag slutat räkna för länge sedan), alla gånger jag tänkt otrevliga saker om folk jag stört mig på, alla gånger jag suttit och bloggat istället för att plugga etc etc. Jag kan ge mig den på att det sitter en elak liten jävel någonstans med en voodoodocka och garvar läppen av sig medan han/hon sticker in nål efter nål efter nål... "Och så slänger vi in lite bölder också. Moahahaha! Hakuna Matata! Eller nå't."

Inte nog med att jag fått ciruks en miljard bölder i fejset, nu har jag dessutom herpes. På läppen. Mitt på läppen. Motherfu... Motherfu... Motherfuuuuu... Gnnnn...
Och så har jag ont i rumpan. Jäkligt ont i rumpan. Jag går inte in på detaljer, men jag kan säga så mycket som så här:

PINSAMT
PINSAMT
PINSAMT

Jag hatar att vara jag. Just nu.

- Nu åker vi till IKEA, sa pojkvän tidigare idag i ett försök att göra mig lite gladare. Men inte ens IKEA kunde få mig att må bättre. Allt jag kunde tänka på när jag släpade den där gul/blå påsen i marken efter mig var hur irriterande de där ehurhgfur pilarna är. Hur irriterande det är med folk som hoppar upp och ner i sängarna. Hur irriterande det är att det finns en serie som heter Rationell. Rationalize this! För att inte tala om hur irriterande det är att man som vuxen inte får leka i bollhavet. Diskriminering. På hög nivå.

Nope, IKEA lyckades inte göra mig på bättre humör. Men att se pojkvän försöka gå ombord på bussen med världens största växt under ena armen och klädhängaren Rigga i andra - det fick mig i alla fall att dra på smilbanden lite. Men det gick över rätt snabbt.

Suck.

11 kommentarer:

Cax sa...

Stackars... Men om det gör dig lite gladare så blev jag glad av att se ett nytt inlägg! Håller med om att det är störande att man inte får bada bollhav. JAG VILL OXÅ DYKA I BOLLARNA!!!

dddd sa...

Men jag är i alla fall fin i håret. Man får vara glad för det lilla.

Anonym sa...

Fy vad jobbigt. Knäppa blogger.

Och ikea är en historia för sig själv. Att du stod ut. Jag blir galen av Ikea. Skogstokig. Men trots allt så måste jag dit och handla av ekonomsika skäl. De är ju trots allt prisvärda.

Hehe. Vem vill inte leka i bollhav. Helst i en vuxenavdelning som bara är från 25 +. Sedan kan la grabbs står för själva shoppandet... och betalandet så klart :-)

Kerstin sa...

Ja, shit Camilla - vi dejtar snart i bollhavet. Jag och du och bollarna. PUSS.

dddd sa...

Maria: Hahahaha! What's up med att endast barn har tillgång till dessa underbara bollhav? Ur vägen. Jag ska dyka, för tusan! :)
Kerstin: It's a date! ;)

Missy sa...

Är det någon bollhavsansvarig som läser detta? I så fall är det dags att inse att marknaden för vuxen-bollhavet kommer att bli en succé. Det kommer att bli så BRA!

Missy sa...

(Förresten kan jag inte formulera meningar. Men what else is new...? Hoppas att ni har överseende, kära fröken KYD)

dddd sa...

Tänk: bollhav
Tänk: drinkar med rosa paraplyer
Tänk: inte alls. Bara dyk. Jiiihaa!

dddd sa...

Bollhav och bar i ett. Gode tid. Jag ska nog ta patent på den idén.

Anonym sa...

men asså, nu får "dom" ordna så du kan skriva här, vad är det här för dumheter??

det är faktiskt sant att vuxna diskrimineras, det finns inte bollhav o det finns inte pysselställen à la Kulturhusets LAVA för vuxna, o det behövs ju uppenbarligen! upp till kamp!

det pinsamma med röven är lätt ordnat hos magdoktor, man snörper det med gummiband. nu hoppas jag vi talar om samma onämnbara HEMORROJDER? annars har jag problem här... ;)

dddd sa...

Hahahaha! Jag berättar aldrig vad det är för fel på mig. Aldrig. Inte här iaf. ;)