torsdag 15 mars 2007

Zzzzzz

Min katt snarkar.
Och jag har mensvärk.

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, stackars dig. Puss.

Missy sa...

Stackars! Någon av följande förkortningar kanske kan hjälpa? B&J, HD, L&B eller kanske bara gammal hederlig GB :)

Jonna sa...

Jag röstar på B&J... på fredag ska det intagas en burk Chunkey Monkey framför Masjävlar.
Hoppas mensvärken går över och att katten väljer att snarka i en annan del av lägenheten.
Kram!

Linda sa...

Sy in tennisbollar på ryggsidan av kattens pyjamas. Effektiv förebyggande metod mot snark.

Anonym sa...

Gissa vem som också har mensvärk...
Talk about n'sync baby :-)

dddd sa...

Kerstin: Tack. Jag behövde en puss. Nu känns det lite bättre... :)
Missy: Ibumetin var det enda som hjälpte... Men imorgon blir det H&D! :)
Jonna: Hahaha! Den börjar avta. Sakta men säkert... ;)
Gumpekloff: Jag tror inte att han skulle digga det, hahah! :)
Miss E: For real? Vi är rätt bra synkade du och jag. Mutual pain, sistafriend. :)

Mary Lady Luck sa...

Hey, det finns lite kladdkaka kvar i mitt kylskåp, jag ska till jobbet nu men kan lämna nyckel till dig under hallmattan okej?

dddd sa...

Mary: Perfect. :)