tisdag 20 mars 2007

Istället för bananpannkakor


share your files at box.net

7 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅ, franska är vackert... men jag begriper inte ett dugg ;-)

dddd sa...

Hahaha! Jag som läst i några år fattar inte heller allt. Men visst är det vackert! :)

Missy sa...

Fint, javisst! Men blev du mätt? :P

Anonym sa...

på tal om bananer och några av dina tidigare inlägg, du har väl läst gp.se idag... och edith är finfint.

dddd sa...

Missy: Att lida är bra för karaktären. Har jag hört.
Becca: Jag har läst vanliga GP. Inte sajten. Ska kika.

Anonym sa...

des yeux qui font baisser les miens, un sourire qui se perd sur sa bouche, voilà le portrait sans retouche, de l'homme auquel j'appartient... quand il me prend dans ses bras, qu'il me parle tout bas, je vois la vie en rooooose, qu'il me dit des mots d'amour, des mots de tous les jours et ça m'fait quelque chose.. il est entré dans mon coeur une part de bonheur dont je connais la caaaauuuse... c'est lui pour moi, moi pour lui och så vidare, nu pratar Maken med mig så jag tappade bort mig.

Jag har lyssnat mer på Sparven än på nästan nåt annat. Det skulle vara Nina Hagen då.

tack!!

dddd sa...

Jag älskar också Sparven. Paris, La vie en rose, Rien de rien... Jag fattar ju när jag ser texten. Jag blir bara så tagen när jag hör henne att jag inte kan koncentrera mig på ngt annat än hennes underbara röst. :)