söndag 11 mars 2007

Lycka är att ha en Ola i byrån


Jag skulle vilja ha Ola Salo i min byrålåda (han verkar relativt vig, så han får nog plats där) så att jag, när jag känner mig deppig, ledsen, allmänt nere osv, bara kan plocka ut honom. Så han kan dansa för mig. Och sjunga lite. Och säga att jag är bäst - alla kategorier.

Han är söt, Ola. Riktigt fin. Verkar vara en väluppfostrad pojk. Med cool frisyr. Och snyggt halsband. Vi skulle kunna ha riktigt kul ihop. Han underhåller medan jag sitter i ett hörn och klappar händerna och gnager på en marsipangris.

Du och jag, Ola. Puss på dig.

12 kommentarer:

Missy sa...

Kan vi dela?

dddd sa...

Ja, OK. Du kan ha honom på onsdagar. :D

Missy sa...

Yay!

Mel sa...

Han har såååååååååå fina ögon!

myrkyr sa...

Japp. Livet hade helt klart blivit lite bättre med en Ola i lådan. Frågan är dock om han är en sån som blir grinig av att vara instängd långa perioder? Gäller att vara butter ofta så han inte behöver leva i mörker så långa perioder...

Anonym sa...

Jag störtdiggar Ola och The Ark, just för att de är sig själva och uppmuntrar andra att vara det också. Superduperäkta i glittertappning och för att de representerar mångfald på en rad områden.

Känner mig STOLT över att de vann!!!!

Anonym sa...

Precis som en karamell! Yay för the Ark och Ola! Sitter och tjuvlyssnar på nya låtarna på hemsidan, eftersom de inte finns pa iTunes.

- sa...

Fan, vilken jäla bra idé! Varför kom inte jag på den för?! Säger som missy, kan vi dela på honom? Pleaaaaase? *ler gulligt och rart och lovar att muta dej med marsipangrisar om jag får ha honom en dag i veckan iaf*

dddd sa...

Mel: Ja, de är jättefina.... Suck...
Myrkyr: Du har nog rätt. Han måste nog luftas med jämna mellanrum. Han kan få bo i mitt kattlåda istället. Det blir nog bättre. Då kan han ju kika ut genom gallret. Perfekt. :)
Maria: Jag är också jättesuperduperglad över att Ark gick och vann. Jihoo! Sjukt bra! :D
Tätortstimotej-Anna: Jag köpte The Worrying Kind på CDON och sitter och lyssnar på den i detta nu. Jag älskar den. Har inte hört alla låtarna från nya skivan, men de är nog bra de med. :)
Jr: Tisdagar. Kanske. Hahaha! :D

Anonym sa...

kanske kan tala med en dildofabrik om ett samarbete med de som gör leksaksfigurer till Mackedonken? så kan ALLA få ha en Ola i byrålådan? kom ihåg var du hörde det först!

dddd sa...

Vajlan: Hahahaha! *skrattar hysteriskt*

Anonym sa...

men jag kan inte k&oum;pa frå cdon, dom tar inte utlänska betalkort. Tur för mig att jag har resources :)