torsdag 1 mars 2007

Du kan väl åtminstone byta kattsand. Snälla.

Jag vill härmed utfärda en varning.

Jag tänker fortsätta skriva om tösen (någon gång - har fortfarande inte hämtat mig efter den där gången då all frickin' text bara poff! försvann) och saker jag hatar. Och lite annat in between. Men jag tänker bryta mitt löfte om att aldrig lägga upp outfitbilder på bloggen right... about... NU!

Det här är mitt lilla forum. Mitt lilla krypin. Jag gillar mitt krypin. Och jag tycker att det är jättekul att folk vill komma och hälsa på, trots att jag är smått... excentrisk. Jag vet att det är lite oorganiserat och att saker ligger utspridda lite här och var och att det luktar lite kattkiss, men ni får ha överseende med det. Det är ju trots allt mitt krypin. Gimme a break. Jag bjuder ju ändå på choklad.

Nej, det här kommer aldrig bli en modeblogg. Jag överlämnar det åt andra; folk som verkligen brinner för det. Men någon enstaka bild då och då på mina psykedeliskt mönstrade kläder? Coming right up. (Jag ansvarar inte för eventuella skador på näthinnan/eventuella mardrömmar)

Moahahaha!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg! I like.

Missy sa...

Den var allt finfin, den där! Mera!

Anonym sa...

Ursnyggt! Förstår att det måste brinna i bloggfingrarna att visa upp sådana snygga fynd.

Kläder hör hemma på bloggar och inte i garderoben ;-)

Jag vill se MEEEEEEEEEEEEEER!!!!

Unknown sa...

Jag börjar verkligen bli beroende av din blogg alltså. Shit aboo.

Fröken Lund sa...

Kattsand sa du?

Testa det här om du ledsnat på lukten av kattsand.

Anonym sa...

Ska bara säga att Emma hälsar tillbaka! ;)

Caravaggio sa...

Tjusigt

Anonym sa...

Jeezez vad snygg! Mera mode! Haha, kommer det dina ord till trots då spåra ur och bli en modeblogg? Väntar med spänning! ;) /Anna

Anonym sa...

hur najs som helst ju!

Terése sa...

Mycket snygg klänning! Otroligt cool!

Anonym sa...

Och jag gillar ditt kryp-in som det är :) Både med snygg klänning och utan.

dddd sa...

Anna: Gör du? Vad kul. Jag som trodde att det var något seriöst fel på mig som tycker att den är snygg när ingen annan verkar göra det. :)
Missy: Vänta bara... :)
Maria: Jag funderar faktiskt på att lämna tillbaks den. Hmmm.. Vi får se. Efter era söta svar blir jag ju lite tveksam. Trodde jag skulle få en himla massa hemska kommentarer. Men icke! :) Hahahah! Sant. Kläder hör banne mig hemma på bloggen.
Redfishy: Hahahaha! Varför? Vad finns det här som är beroendeframkallande? Chokladen? Det är chokladen, eller hur? :)
Fröken Lund: Hahahaha! Ofta att jag går på samma holk som min katt. Aldrig. Tänk om jag blir jättenödig och så sitter han där och bajar. ;)
Fredrik: Tack! Vad kul! Världen är allt bra liten! :)
Caravaggio: Jag lär bli rätt lätt att upptäcka på Humanisten. Eller vad tror du? Hahaha! El Gräslo. That's me. ;)
Anna: Nu bär det av utför. I 100 knyck. :D
Hedgehog-Sara: Jag ska tala om för pojkvän att det minsann finns en massa normala, trvliga människor där ute som diggar min klänning. Han lär nog inte ändra åsikt, men jag ska tjata om det hela kvällen iaf. ;)
Terése: Hahaha! Ni gör det svårt för mig att INTE behålla den... Alla lappar sitter kvar. Funderar på att lämna tillbaks den. Ville bara chocka folk lite först...
Elin: Vad snäll du är. Tack ska du ha! :)

Mary Lady Luck sa...

Heja för psykedeliska mönster!!

Anonym sa...

Med risk att låta som obegåvad fjortis; Guud, en sån fin klänning! :)