fredag 9 mars 2007

Dope

3/4 paket HD på mindre än 10 minuter. Rekord.

8 kommentarer:

Missy sa...

Pfft! Det var väl inget! Jag utmanar dig på duell vilken dag som helst ;)

Lilla Duktig sa...

Jag klämmer lätt ett paket på en kvart. Fast då måste det vara B&J. Mina favvopojkar alla dagar.

Länge leve glass!

dddd sa...

Missy: Orkar inte protestera. Mår alldeles för illa.. :P
Lilla Duktig: Mmmmm.... B&J är inte så dumt, det heller... :)

- sa...

HD? B&J? Vad är det? Kex? Choklad? Lakrits? What? What? What???

Om det är någe gott vill jag oxå ha. :P

/Svara fort ;)

Lilla Duktig sa...

Ben & Jerrys! Glass!
http://www.benjerry.se/
Kanske världens bästa glass.
Nä, stryk det. Det är VÄRLDENS bästa glass.

- sa...

Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Ben o Jerry. Tack då fattar jag även vad HD är: Haagen-Daaz förstås! :)

dddd sa...

HD är knark. B&J'S likaså.

Anonym sa...

B&J's cookie dough... Som att dö och komma till himlen...