tisdag 6 mars 2007

Klipp Klipp


Jag klippte ju av burret häromdagen.
Fördelen med att ha kortare hår är att det går åt mindre schampo.
Nackdelen med att ha MITT hår är att det tar tre år (precis så lång tid tar det, jag svär) att få det att ligga ner. Jag är inte ute efter någon extravagant frisyr. Bara en plain, ol' fashioned frilla där håret inte står rätt upp. Om jag skulle få betalt för varje minut jag la ner på mitt hår och min hud varje morgon skulle jag vara miljonär vid det här laget.

Vilket osökt för mig in på ett helt annat ämne:

Varför är jag inte miljonär?

Varför?

(Vita tygstolar och katt hemma --> a no-no combination)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till barrdroppningen! Jag måste också gå till the frisörskola igen eftersom eländet växer så snabbt.

Va? Är du inte miljonär? Det var det värsta.

Starta en insamling bums här på bloggen! Sälj Miss KYD-band :-)

Linda K sa...

hur kort blev det, damen?

dddd sa...

Maria: Hahaha! 100 spänn på Frisörskolan. Jag är så jäkla nöjd! :D
Linda K. Jag ska lägga ut en bild så fort jag hittat kamerasladden som förvunnit spårlöst. Page bidde det. :)

Missy sa...

Nyklippt? Page? Säkert att vi inte är samma person?

denise sa...

åh, vilken underbar blogg!
här satt jag och var uttråkad och så vips dök den upp och har förgyllt x timmar av min kväll.
här ska länkas!
tack

Anonym sa...

Jag har exakt motsatt problem, mitt hår ligger precis platt som en disktrasa mot huvudet och jag önskar inget hellre än att ha sånt där härligt, krulligt och vilt hår...

Dagens i-landsproblem :-)

Anonym sa...

Kanske för att du håller på och plattar till håret och smörjer in dig istället för att leta tomburkar? :)

dddd sa...

Missy: Det är nog så. :)
Denise: Vad roligt att höra! Vad glad jag blir! :)
Emmy: Vi byter. Jag hade gärna haft tunnare, plattare hår... Gräset är alltid grönare på andra sidan... ;)
Jerk: Hörrödu. Jag behöver inte leta tomburkar. Jag har cirkus en miljard hemma. Instoppade i garderoben. Faktum är att jag förmodligen redan är miljonär - så fort jag pantat skiten, hahaha! :D

Anonym sa...

Gud vad bra det blev (såg inte bilderna igår)!!!

dddd sa...

Jag la upp bilderna rätt sent igår. Visst blev det bra! Tack! :)