onsdag 28 mars 2007

Wonderful world of google

Ibland får jag för mig att kolla min statistik. På så sätt kan jag se vilka sökord folk har googlat på för att trilla in hit. Det är intressant läsning. Väldigt intressant läsning. Så här i efterhand kan jag tänka att jag aldrig borde ha skrivit det där inlägget om pandaporr. Men det är ju lätt att vara efterklok. Antar jag. Men nog blir man lite nervös när man ser att någon sökt på "hänga mig själv". Vad händer där ute egentligen? Hallå? För att inte tala om "josh groban ringsignal polyphonic". Vad är det för fel på folk?





19 kommentarer:

Anonym sa...

Ahahahahahahaa, hur bra som helst!

En del sökord klår utan tvekan mina!

Anonym sa...

hahaha... tänkte på dig idag då jag håller på med en översättning om ingredienser i choklad. Drömjobbet kan tyckas, men jag får ingen större lust att mumsa choklad när jag nu vet att den innehåller bl.a. gélifiants, graisse végétale hydrogénée och andra "godsaker". Funkar det lika avskräckande på dig?

dddd sa...

Fredrik: Hahaha! Visst är det... skrämmande. Mamma...
Lameilleuse: Nej. I wish. Hahahaha!

Anonym sa...

Nån dåre hade sökt på pumphagel och kommit in på min blogg. Vad som är riktigt skrämmande är att ordet pumphagel förkommer på min blogg.

dddd sa...

Undrar om jag skrivit något om att jag tänkt hänga mig på min blogg? *funderar*

Anonym sa...

Miss KYD: Du vet väl om att du kan back-tracka deras sökning och se vilket inlägg dom faktiskt hamnade i? Detta gör man om man som jag hamnat riktigt djupt i sökträsket...

Missy sa...

Lösbröst?!?!

dddd sa...

Fredrik: Kan man göra det på den funktionen jag använder mig av? Eller menar du Stacounter? Jag vet inte hur Statcounter fungerar...
Missy: Oh, yeah.

Agneta - My Nail Mania sa...

Folk kommer till mig på ord som slyna, milf hunter jag känner mig kåt och pormaskplåster. Bra blandning. Om det representerar mig låter jag vara osagt.....

Anonym sa...

het pandaporr..ja, hur tror du jag hittade hit egentligen? ;)

dddd sa...

Hon: Och jag låter det vara osagt om pandaporren representerar mig...
Jerk: Jag trodde det var dockorna. Du anade att jag skulle skriva om dem. Erkänn!

Malou sa...

HET PANDAPORR!! Jag döööör! Jag DÖR! Hahahahahaha!!

Mary Lady Luck sa...

Jag förstår inte, är det porr med pandor eller porr för pandor?

Mill sa...

Nog kan man undra hur det står till där ute...

dddd sa...

Malou: Såg du bilden? Jag länkade till ett annat inlägg. du måste kolla in bilden!!!!
Mary: Pandaporr för pandor. Het dessutom. Sug på den ett tag. :)
Mill: Hahahaha! Är det något som INTE uppfunnits ännu?

rigg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
rigg sa...

Oj, det blev lite fel... försöker igen...

Någon har sökt efter Marcus Birros fru i min blogg...

Undrar vem? Jag kan inte hjälpa någon att hitta henne heller. Hoppas att det inte är Marcus som har tappat bort henne!

Anonym sa...

Jag vet förresten inte om det funkar med din funktion från google. Sitemeter som jag använder (www.sitemeter.com) mig av kan det. Kanske en liten uppdatering Miss kyd? :)

dddd sa...

Rigg: Det låter nästan - näästan - som Twin Peaks, hahaha! ;)
Fredrik: Ah. Ska kolla upp det. Tack! :)