onsdag 28 mars 2007

Princess Cranky Pants at your service

Saker jag hatar # jag räknar inte längre:

Tro att jag börjar kl 9, när jag börjar kl 13. (Men.... Var är alla? Hallå?)

Att sitta i skolan och vänta till kl 13 bara för att få veta att jag väntat 4 timmar förgäves eftersom det inte är skola idag. Raaaaah!

Människor som sitter och sjunger - i biblioteket. (Vill du dö? Sjung en ton till. I dare you. Sjung. En. Ton. Till.)

När främmande människor kallar mig "kompisch", för att sekunden efter säga likadant till någon annan. Hörrödu, Punkt Se-utdelaren? Du kallar inte mig "kompisch" utan att mena det. Är vi kompischar eller inte? Passa dig, annars tar jag en City istället.

Svettiga fötter. Speciellt när det är mina egna svettiga fötter.

Hitta trevliga saker när jag inte har råd att köpa dem.

Människor som är glada och strosar runt i vårsolen med en glass i handen när jag är sur och vill klappa till någon. (Vill du ha en glasshatt? Om inte - wipe that smile off your face.)

Att jag fortfarande inte har den blekaste aning om vad mina finnar/bölder/utslag beror på. Jag hatar att vara jag. :(

12 kommentarer:

Lilla Duktig sa...

Eller att titta i Den Stora Pointsguiden och upptäcka att ens sommar kommer att bestå av Calippo, Piggelin och Twister. Och sen lite Calippo, Piggelin och Twister och varför inte Calippo, Piggelin och Twister? Urrrk.

Anonym sa...

Det var värst vad man kan klaga då...

Anonym sa...

Jag tror dina bölder beror på att du är allergisk mot bloggen..tänk själv, när du var en sval, elegant och vacker fransk kvinna vid namn Dauphine, hade du samma problem då också? Jag menar något måste hände med en när man blir en rynkig, 155-årig gammal tant..
Ville bara skriva en liten kommentar för att uppmuntra dig... ;)

dddd sa...

Lilla Duktig: Jag har faktiskt kvar min Pointsguide. Ibland tittar jag i den och freakar loss.
Miss E: Du skulle också klaga om du såg ut som sju svåra år i fejset, uuuäää...
Jerk: Visa de äldre lite respekt, dammit!

Cax sa...

Nästa gång jag går ute i vårsolen så SKA jag äta en glass. Inte för att jäklas...men för att få uppleva en glasshatt! :D haha

Missy sa...

Mina fötter var jätte-äckliga när jag till slut fick av mig skorna idag. J Ä T T E -äckliga!!! Tänkte att du nog ville veta...

dddd sa...

Cax: Jag kan visa dig annars. :)
Missy: Tack. Hahaha!

Fröken Lund sa...

Ska vi hata lite mer i slutet av veckan? Det här var väl bara din uppvärmning, va?

dddd sa...

Oh, ja. I'm just getting started. Vi ska ju ha avatars och allt. Prepare yourself for some full blown hatred. :)

Anonym sa...

Om du har moddat ditt p-pillerintag nyligen är det ett hett tips. Hyhelvete nästa. Om inte är du nog bara allergisk mot Göteborg.

dddd sa...

Ehm... Moddat? Que? :O

Fröken Lund sa...

Vad ska vi ha för avatars? Jag måste hitta nån. Vi får msn-brainstorma!