tisdag 20 mars 2007

Jag sa ju det

Vad var det jag sa? Va? Va?

Helt plötsligt blev jag väldigt osugen på bananpannkakor. Bara så där.

Och tydligen fick min hjärna akut hjärnsläpp när jag skulle söka på ordet "banan" på GP's sajt. Kan bero på att jag strax innan, på samma sajt, såg en liten blänkare om den nya Indiana Jones-filmen. Klicka på bilden längst ner och skåda vad jag på fullaste allvar skrev in som sökord. GP kunde inte matcha min sökning. Men visst är det ett passande namn på nästa Indiana Jones-film? Jag tycker det.



10 kommentarer:

Matilda sa...

Hahaha! Helt klart klockrent. Sälj idén dyrt. Eller snarare JÄVLIGT dyrt. Du kan bli rik på det där förslaget!

dddd sa...

Alltså, jag sitter fortfarande och asgarvar. Ahahahaha! :D

Missy sa...

Hohoho. Alternativt kan det bli namnet på en Bondbrud. Eller GB:s nästa glasspinne-satsning.

Anonym sa...

ville inte skräma dig. men nu kanske bananpannkakssuget är stillat för en stund i alla fall...

Anonym sa...

oahahahahahahahahahahahahaha - shit vad kul :)

Anonym sa...

Haha, jag tänkte direkt på dig när jag läste det här. Jag andades dock ut när jag läste att äggen satt fast på baksidan av bananerna.

- sa...

*asg* Banana Jones! :D :D

Mary Lady Luck sa...

Hur bra titel som helst, passar även bra om Bananer i pyjamas gör en actionfilm :)

dddd sa...

Missy: Banana Jones - Christmas Jones okända syster, hahaha!
Becca: Gode gud, ja. :D
Hedgehog-Sara: :D
Thezz: Sant, de små liven var ju inte INUTI bananerna. Men jag väljer att tro att det förmodligen ligger små och ägg och bara väntar på att kläckas även inside the bananas. Fungerar avskräckande n'r jag blir sugen på bananpannkakor i fortsättningen, hahaha! ;)
Jr: Hahaha! :)
Mary: Jag ska göra en film! Håller på och castar för fullt! :)

Fröken Lund sa...

Ha ha ha!

Men en söt liten ödla tar jag vilken dag som helst framför en galen snorgrön spindel som spinner spindelnät i psykedeliska mönster.

:-D