tisdag 5 december 2006

Finn fem fel


I dare you!


Voilà!

Jag ger er: teckningen som jag ska ge samtliga familjemedlemmar och bekanta i julklapp*. De kommer att bli så glada att de knappt vet vart de ska ta vägen. Speciellt pojkvännen som önskar sig ett Nintendo Wii. Jag kan höra honom kvida wiiiiiiii när jag ger den till honom.
Aaaaah...
Sann lycka kan inte köpas för pengar.
Det gäller tyvärr även artistic skills.
Har jag berättat att min kära mor är konstnär?
Hon kommer att bli så stolt när hon ser det här.
Och, nä, det är inte en bajskorv med ben, vilket jag så brutalt blev upplyst om när jag ville visa mitt mästerverk för sagda pojkvän-soon-to-be-x om han fortsätter dissa mina paint-alster. Hmmmphh... Och vadå "varför sitter alla ben på ena sidan och svansen mitt i ryggen"??? Bah! DET SKA VAAAARA SÅ!
Så det så.

*Och jag drar till Paris för pengarna som jag sparar på att slippa köpa dessa julklappar - 'tis a väri good plän, indiiiid...

Inga kommentarer: