fredag 15 december 2006

Titta, han kan dansa också!

12 kommentarer:

J sa...

Vi brukar ha "dansa fult - tävlingar" vissa kvällar när spriten flödat friskt. Med detta som mätstock kommer dessa tävlingar att bli mycket svårare i framtiden!

Epistlar.blogspot.com

Anonym sa...

https://www.google.com/analytics/home/?et=reset&hl=

Här kan du registrera dig och få tillgång till info om hur andra hittar till din sida. Och också vilka sökord som träffat din sida.

Anonym sa...

hahaha!

/T
http://tinnitussans.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag såg Marie Antoinette idag. Jag tyckte visserligen att dom slängde in ett r någonstans men dauphine betyder kronprinsessa på franska eller engelska va?

/Axel

Anonym sa...

hehehe påminner om en musikvideo...hmm med den där skådisen...vad e det han heter nu igen....christoffer nånting kanske...äh vilket dåligt minne...

Om jag inte missminner mig så har Persbrant dasat balett som ung :)

dddd sa...

Jeanette: Hahaha! Betyder det att du diggar Mickes dans? :D
Blue: Har registrerat mig nu - får se om det går. Tack! ;)
Maria: ;)
Axel: Ludvig XVI gick även under namnet Dauphin - hans fru blev automatiskt kallad Dauphine (om jag inte minns helt fel...). Dauphin betyder förresten även Delfin. Något "r" finns där inte, såvitt jag vet. Volià! Historialektion och allmänkunskap i ett. Det blir 19.90, tack. ;)
Malla: Ja, jag har också läst det ngnstans - att han dansat balett. Coolt. Det är väl ngn slags spoof (fast en bra sådan) på Christopher Walkens dans. :)

Anonym sa...

Det tar nån dag har jag för mig innan det börjar synas men sen är det kul som sjutton....

dddd sa...

Jag längtar...

Mel sa...

Jag älskar den Fat Boy Slim videon med Christopher Walkens dans, den är redigt cool! Och trots att jag inte gillar Persbrandt så stiger han lite i graderna i och med det här, tyvärr...

dddd sa...

Originalet är grym! Att se Christopher Walken flippa ut - så jäkla kul. :)

Fröken Lund sa...

Persbrandt dansade balett på balettakademin tror jag. Såg honom spinna runt på Luuk en gång för en massa år sen.

dddd sa...

Jag har också för mig att jag sett honom hoppa runt. Hmmm... Han går ju som om han vore stelopererad, så det kanske inte är så konstigt. Åtminstone i vissa Beckfilmer...