tisdag 19 december 2006

One hot sexy mama

Den där otäcka systern i "Muriels bröllop"? Hon som skrynklade ihop hela fejset, drog upp axlarna till öronen och fnissade "You're terrible, Muriel" varje gång Muriel gjort något dumt? Ja, hon. Varje gång något elakt poppar upp i mitt huvud (säg, att börja gnaga på pepparkakshuset som sambon slitit med en hel kväll eller gömma hans snusdosa bara för att det är så roligt att se honom rota runt i lägenheten i vild panik) tänker jag på henne och den frasen. Just nu går den på repeat i skallen. Om lite drygt en timme ska jag hämta ut min bettskena hos tandläkaren. Jag kan riktigt känna hur hornen ploppar upp i pannan och hur en liten spetsig svans växer ut där bak. Jag tänker: sexigt svart spetsnattlinne. Jag tänker: utströdda rosblad på sängen. Jag tänker: levande ljus och romantisk stämning. Jag tänker: pojkvän kommer hem från jobbet och anar ingenting. Jag tänker: Jaws, utsträckt på sängen med ett stort leende och saliv droppande från hakan.

Ooooo... Där kom det igen.

You're terrible Camilla.

Det här kan nog bli roligare än den där gången jag tejpade tassarna på katten.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Oh yeah baby, you're heading for a right smacking baby, yeah!

dddd sa...

Hihihi. Jag ser ut som Jaws. Hihihi. :D

Kerstin sa...

Hahahahahaha. Jag kissar på mig Camilla. Du är underbar :)

dddd sa...

Du ska se mig i full mundering (neglige och bettskena)
Woo-hoo!

Mill sa...

Varför upptäckte jag inte din blogg för flera månader sedan? Vad roligt jag hade haft! By the way... Jag har också tejpat tassarna på katten (Hysteriskt fnitter...), men det är nog inte så snällt egentligen...

dddd sa...

Han har förstört min soffa och mina stolar. Och rivit mig så blodet sprutar. Jag tejpar hans tassar som hämnd. Men, OK, nä, det är inte så snällt. Men kul. :D

Laila och Johan sa...

Jag skrattar ihjäl mig!!! Men vet du, jag behöver inte ens gömma snusdosan för kära Mannen, han lyckas bra själv!...men han skyller alltid på mig...

dddd sa...

Jag brukar ge efter och ta fram den när han letat precis ö v e r a l l t och låtsas att jag hittat den bara så där. "Nämen, oj! Titta vad jag hittade! Nu blir du skyldig mig en tjänst. Seså. Gå och köp lite choklad åt mig. Pusspuss."

Pudding sa...

Hahaha, kan se det framför mej, men det beror kanske på att jag själv har bettskena och vet hur sexig man känner sig med tänderna fastlåsta och bara ett litet lufthål att läspa fram snuskigheter genom. Det värsta är att grabben inte bryr sig om att jag har den i, tror nästan han gillar det på nåt perverterat sätt..

dddd sa...

Hahahaha! Men det bådar ju gott. :D

Mary Lady Luck sa...

Hahaha, du är en rolig golden lady du! Synd att man kille inte snusar/röker, det hade varit så kul att få hämnas på ett sånt sätt ibland!

dddd sa...

Ooooo.... Du anar inte hur roligt det är. Ibland, när jag ill vara riktigt jävlig, struntar jag i att (håll i dig) tvätta hans strumpor. Fast då tar han iofs mina. Så jag vinner väl knappast något på det, egentligen...

Linda K sa...

HA HA HA!!! lysande plan! :D

Fröken Lund sa...

Ha ha ha. Du är verkligen terrible! Gud vad kul.

dddd sa...

Linda K: Très diabolique! ;)
Fröken Lund: Jag börjar nästan få lite dåligt samvete nu. :O Vill ju inte skrämma slag på stackarn...

Fröken Lund sa...

Men det är ju så mycket humor!

Bambi sa...

Himmel, vad roligt att hitta din blogg! Nu har jag fått mig många skratt :-))

dddd sa...

Fröken Lund: Visst är det!
Bambi: Vad kul! Välkommen! :D
Maria: Ehum, hrrm... Ja, SNART. Ahahaha! Jag ska dit imorgon och göra reklam. Jo, faktiskt! :D