söndag 10 december 2006

Victoria has a secret...

Och jag som trodde att man led brist på underkläder i Hollywoodland. Jag var på väg att starta en insamling och allt. Kanske rentav skicka några av mina gamla avlagda. Och så visar det sig att det visst finns underklädesbutiker. Hmmphh... Jag tror att någon bör sätta upp en post-it på ytterdörren där det står: OBS! Glöm inte trosor! OBS!*
Fungerar för mig.

Förresten kan man tydligen få pancake-cravings. Jajamen. Riktigt stora sådana. Be strong, Camilla, beeee stroooong.... Det är gott med morotsbiffar, det är gott med morotsbiffar.

*Alternativt hålla ihop benen när man går ur bilen. Om man råkar vara allergisk mot trosor, that is.

6 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahahahaha - jag skulle vilja se Britney i mina gamla missfärgade mormorstrosor. Hahahahaha :)

dddd sa...

Eller mina urtvättade tant-trosor från H&M. Hon hade nog burit upp dem finfint, hahaha! :D

Anonym sa...

Fantastisk blogg!!!! har läst igenom allt ( jobba? neej vet du vad. produktivitet är inte min grej..)
Har lagt dig på favvolistan och ska kolla in varje dag (ingen press nejrå....)
Vickan

Anonym sa...

Jag köpte nya trosor igår från Gina Tricot - röda med silvriga snöflingor på. Ursöta! Christmas is ALL around

Anonym sa...

Hm,post it var namnet,lätt att glömma ju ;) ehum :)

dddd sa...

Anonym: Nåde dig om du är min mamma som utger sig för att vara ngn annan och sedan smickrar mig för att jag ska bli glad, hahaha! :D
Tack snälla du - vad glad jag blir. :)
Linda: Here comes Santa Claus, here comes Santa Claus...
Stylesucker: ;)
P: Ja, det är ju så satans svårt att komma ihåg att ta på sig underkläder. Dammit! :D