söndag 17 december 2006

kiekwdkdkldgnyuvrguerlöwaoqw

Det är ingen bra dag idag. Man känner det på sig så fort man sätter fötterna på det iskalla parkettgolvet som egentligen inte alls är parkett, utan bara plast som ser parkettig ut. Man bara vet. Instinktivt. Att det här, det blir en skitdag. The queenmother of shitty days. Man kan lika gärna ligga kvar i sängen. Hela dagen. Har väl egentligen inget jättebra svar på varför det känns så. Varför jag känner för att slå till någon. Hårt. Gärna med ett trubbigt föremål. Eller jo, vänta. Kan det vara...

...PMS????????????????

*mutter, mutter*

Eller så är det inte alls PMS och jag är bara allmänt cranky.

*mummel, mummel*

Jag antar att det sådana som jag som ger kvinnor dåligt rykte.

*sonofabvgfthufrcrapheuilcnijreiocnfucketifuck*

Vadå "följa med och träna?" Kallar du mig fet? Va?

*svordomar*

Och vem i uvtnyguwejgcrmi har ställt den där kaffekoppen där?

*VRÅÅÅÅÅÅÅÅL*

UPDATE:
Att säga "du har ju det jämt" gör inte, jag upprepar, INTE saken bättre. Det blir snarare motsatt effekt (läs: VRÅÅÅÅÅL! UT UR MITT HUS OCH KOM INTE TILLBAKS!! OCH TA KATTEN MED DIG! VRÅÅÅÅL!)

10 kommentarer:

SixesAndSevens sa...

know the feeling........

Caravaggio sa...

Charmigt

dddd sa...

Sixandsevens: Låt oss tillsammans gå ut med varsitt basebollträ och slå in lite bilrutor. På så dyra bilar som möjligt.
Caravaggio: Kallade du precis mig fet?
Maria: Morr...
Vad kul att gillar mina Bevvan-bilder. Jag försöker komma på en ny text varje dag. Just idag borde det egentligen ha stått ngt i stil med: Mess with me and die. Men, men... :D

Kerstin sa...

Ja, det är ju märkligt att ens sambo alltid ska vräka ur sig FEL saker vid FEL tillfälle...

dddd sa...

Jag börjar bli van. Precis som att han börjar bli van vid att sova på soffan, hahaha! :D

Mill sa...

haha! Det är nästan så att man kan tro att det är mig du skriver om... Min sambo tyckte att det du skrev var mycket pricksäkert!

dddd sa...

Hahahaha! Min sambo tycker förmodligen att jag inte tar i tillräckligt. *mutter*

Fröken Lund sa...

Ha ha ha. Fasen också. Jag har i flera dagars tid tänkt skriva om min pms, men du hann före. Jag har nämligen alltid varit en sån som sagt: "Jag är så hiiiimla glad över att jag inte har problem med pms". Saken är bara den att jag kommit på - som fan - att jag är i allra högsta grad pms:ig. Mina tidigare pojkvänner har förmodligen alla varit för fega för att våga yppa ordet.

dddd sa...

Vi kan bilda en PMS-klubb. Så kan vi gnälla tillsammans. Jag kan till och med gnälla lite på franska. Vad sägs? :D

Fröken Lund sa...

På franska? Jag kan inte gnälla så bra på franska. Men jag är på om jag får skrika "merde!!". När jag jobbade som au pair utanför Lausanne brukade jag skrika "merde" åt kidsen när de var dumma. Det ska ju tydligen betyda nåt fult. (?)