onsdag 6 december 2006

Oops

Det här inlägget skrevs igår kväll, efter att jag hinkat i min fyra glas vin. Det står ju inget jättepinsamt i det, så what the heck.
Let's publish.

Jag skulle kunna skriva något riktigt elakt här, men jag skippar det den här gången. Dessutom säger en bild mer än tusen ord. Och så ska man inte kasta sten i glashus. Jag menar, vem har inte, jag upprepar, INTE gått ut i kortkort klänning utan trosor?

*hrrm*
*host host*
*harkel*

PS
Notera fotografen i blå träningsjacka. Visst ser han ut att tänka KA-CHING!!!! Eller han som hukar sig ner, beredd att ta värsta bäverbilden. Visst ser han ut att tänka: Jag som hade sådana ambitioner?

PS2
Och visst ser Paris ut att tänka: What the f**k am I doing here?
I'm a Hilton!

PS3
Detta är en seriös blogg.
Faktiskt.
Men jag har druckit lite vin och då är det OK att lägga ut lite dirty pics på bloggen.
Så det så.
Hehe.

Inga kommentarer: