tisdag 5 december 2006

Snus är ju också trevligt

Jag festsnusade igår.
Och jag gillade det.
Jag som skäller på pojkvännen varje gång han öppnar sin äckliga snusdosa i närheten av mig.
Jag är en prakthycklerska.

Under tjejkvällen:

Tjej (håller fram en rosa dosa): Här! Ta en.
Jag: Mmmmm... Luktar kola. Mums!
Tjej: Ta en!
Jag: Naaaw... Jag vet inte...
Tjej: Jo, men pröva nu. Kom igen!

Jag tar en påse (eller vad man kallar det) och pillar in den under läppen.
Den vill inte sitta kvar.
Jag pillar in den snett under läppen.
Den sitter kvar hjälpligt.

Jag: Ska det hända något?
Tjej: Ja, man kan känna sig lite snurrig ibland. Speciellt om man aldrig har testat. En liten kick.
Jag (väntar på att något ska hända): När händer det?

Det hände inte så mycket. Det sved lite i halsen. That's it.
Jag förväntade mig flygande rosa elefanter och dansande clowner.
Jag är nästan lite besviken.

Inga kommentarer: