tisdag 5 december 2006

Skriiiiiiiik

Neeej, neej, nej, nej, nej. Neeeeeeeej!!!

Vad?

Ett självförsvarsrop, you say?

Oh, nej.
Det är oändligt mycket värre.

Jag såg mig just i spegeln och kom på mig själv med att rycka till.
Allvarligt.
Jag skulle klippa mig efter att den där lodisen tallat mig i håret (scrolla), men det blev inte så. Jag vägrar bli 27 och se ut som ett penntroll. Jag. Vägrar. Klippte luggen med kökssaxen när jag var yngre (aaah, progress - inget "jag minns" --> v good *nöjd*), men något (gamla foton) säger mig att jag inte bör göra det igen.
Någonsin.
Men, men... Jag är desperat. Hmmm... Frisör eller linser, frisör eller linser, frisör eller... mat? Mat är sjukligt överskattat. Om jag äter riktigt duktigt i en vecka kan jag väl leva på ravioli och knäckebröd veckan efter? Och klippa mig imorgon. Seriöst. Vad ska en flicka göra? Nu börjar jag snart gråta. Jag vägrar *skriiiiik* se ut så här.
Fuck.
Nu åker kökssaxen fram.


Inga kommentarer: