onsdag 6 december 2006

Mingel Schmingel (och jag är tydligen pinsam - hmmmphh)

Känslan av att vilja skada folk som sitter och knäcker sina fingrar?
Är jag ensam om den?

Förresten ska jag mingla ikväll. På nya biografen Bergakungen.
Oj, oj, oj vad jag ska mingla. Och så ska jag dregla över nye Bond. Så diskret jag bara kan, naturligtvis. Pojkvännen sitter ju bredvid. Och samtliga på hans jobb. Privatvisning för företaget. Det vankas buffé och gratis snacks. Och lilla jag är bjuden*.

*Under förutsättning att jag inte skämmer ut mig/sagda pojkvän osv osv

7 kommentarer:

Mel sa...

Welcome to the dark side...

Jag vet inte om det är ett oroande tecken att jag ägnar betydligt mycket mer tid åt att kommentera andras inlägg än att uppdatera min egen blogg? Jag är inte bitter nog just nu kanske. Skriver bäst när jag är arg och det är så jobbigt att vara arg...

dddd sa...

Why thank you! :D
Jag gillar din blogg iaf. Alltid kul att läsa dina arga inlägg, hahaha! Låt oss nu gå ner på knä och be en tyst bön att Blogger gör som jag vill.

Käre Gode Bloggerguden...

dddd sa...

Tack snälla!
Ja, det gick ju till slut... Efter många om och men... ;)

Mel sa...

Jag knappade in www.misskeepyourdistance.blogspot.com och kom till en blog som verkade rätt övergiven. Tur för dig att det inte är en porrsite.:p

dddd sa...

Jag måste kolla in den adressen. Har inte fallit mig in att det kanske finns en liknande, ehum... Thank god att det inte är porr. :P

Mel sa...

Fast när man tänker efter vore "miss keep your distance" ett ovanligt dåligt porrnamn...

dddd sa...

Hahahaha!

Vad sägs om Miss Whoever You want Me To Be? Vilket jag så briljant skrev där uppe... :P