måndag 4 december 2006

Kontaktannons

Blääsch för alla sunkiga kontaktannonser där ute.
Jag kan ju bara såååå göra en mycket bättre.
Se och lär.

Jag är en tjej på 25 år som...nej, vänta! Shit, förlåt, jag tror fortfarande att jag är 25 när jag i själva verket är 27. Jag fyller ju å andra sidan inte år förrän i slutet av november, så tekniskt sett är jag faktiskt 26. Jag är inte över 30 i alla fall. Än. Tror jag. Hur som helst. Jag är glad så länge du inte provocerar mig genom att lägga dina smutsiga underkläder överallt och lämnar halvfulla kaffekoppar lite varstans och positiv så länge allt går bra på jobbet, i skolan, hemma osv, älskar romantiska hemmakvällar middag framför tv:n i urtvättade, säckiga mysbyxor och långa runt kvarteret promenader så länge det inte regnar, är mulet eller för varmt. Jag är duktig på att laga mat bränna bröd, överkoka ägg och feldosera mängden kaffepulver så det antingen blir för blaskigt eller så starkt att det gör hål i koppen och älskar kokböcker som ligger och samlar damm i köksskåpet, tycker om att pröva nya maträtter ny fyllning på pizzan och gillar att handla kläder. Jag är snäll om du diskar kan du få lite massage - kanske och givmild jag är kvinna och behöver den sista biten oxfilé mer än du - jag har faktiskt mens. Jag blir glad för det lilla kan du gå och köpa lite choklad - jag har faktiskt mens och lever efter mottot: behandla andra så som du själv vill bli behandlad om du inte går iväg och köper choklad till mig pratar jag aldrig med dig igen, aldrig, aldrig, ALDRIG.Jag söker någon gärna utbildad massör som får mig att känna mig trygg men inte uttråkad, som tycker om mig trots att jag ser ut som ett monster på morgonen för den jag är tjatig, gnällig, efterhängsen och visar uppskattning inte blir äcklad när jag äter nutella direkt ur burken. Utseendet har ingen betydelse men du får gärna vara lång, mörk och stilig. Och lukta Calvin Klein.
Är det du?

Inga kommentarer: