måndag 4 december 2006

Lost

Har serien ballat ur totalt eller är det bara jag som är dum i huvudet? Vet inte vad som är värst - att man envisas med att dra ut på det hela i tre säsonger eller att jag likväl förbannat sitter och tittar på det varje onsdag. Om det visar sig att allt bara är den tjocka killens dröm går jag bärsärkagång här hemma, jag svär. Snart hittar man väl Bobby i duschen... Om jag inte får lite klarhet nästa vecka åker tv:n ut genom fönstret. I alla fall fjärrkontrollen. Det blir åtminstone en bojkott av Lost. Kanske. I fem minuter.

1 kommentar:

Cirkux sa...

Faktum är att efter första serien gav jag upp om Lost. Det känns som att när författarna glatt erkänner att de inte har en övergripande plan utan hittar på allteftersom (och till och med trålar fora på nätet efter idéer) så är det fan inte värt. Bah! Det började ju så bra...